Kosár

Az Ön kosara üres.
Áruházunkban az árakat megtekinteni és rendeléseket leadni csak regisztrált és visszaigazolt felhasználóink tudják.

ÁSZF

Általános szerződési feltélek:

Általános Szerződési Feltételek
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a
Cégnév: BOSS2006 Hungária Kft
Cím: 3950 Sárospatak, Dorkói u. 1
Telefon: +36-47-513-100; +36-47-513-200
Fax: +36-47-513-109
E-mail: kereskedelem@boss2006.hu
Ügyintéző: Sánta Zsolt, Fekete Lejla, Frikkerné Ombódi Andrea
Adószám: 13664660-2-05
Cégjegyzékszám: 05-09-012878
Székhely: 3950 Sárosoatak, Dorkói u. 1.
Bejegyző bíróság: B-A-Z Megyei Bíróság
 
(a továbbiakban: Szolgáltató) és a BOSS2006 Hungária Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
 
Az Ügyfél lehet:
- Magányszemély (fogyasztó): a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
- Cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, stb.: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró nem természetes személy.
 
1. Az ÁSZF hatálya:
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.menetfuro.hu weboldalon (a továbbiakban: webáruház, weboldal vagy honlap) található elektronikus áruházon keresztül történik. A szerződés a felek között magyar nyelven jön létre.
 
A webáruház szabadon látogatható. A webáruház szolgáltatásait Ön, mint Ügyfél jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF -ben foglaltakat. 
 
2. Raktárkészlet információ:
Webáruházunkban található termékeink nagyrésze raktári tétel, de előfordulhat, hogy a kiválasztott termék azonnal nem érhető el. Ebben az esetben a szállítási várható idejéről e-mailben értesítjük.
 
3. A vásárlás menete:
1. A termékeket a "Kosárba tesz” gombra kattintva gyűjtheti össze.
2. A Kosár modulnál megnézheti az Ön által kiválasztott termékeket, valamint az árat és az értéket.
3. A "Kosár" gombra kattintva bármikor megtekintheti a Kosár részletes tartalmát!
4. A mennyiség módosítását átírással, és a módosít gombbal, végezheti el, ill. a tételek törlésére is van lehetőség!
 
4. Új vásárló:
1 A webshopban az árakat bejelentkezés után csak a regisztrált ügyfeleink láthatják.
2. A webshopot csak előzetes regisztráció utján lehet igénybe venni. (A belépési nevet és jelszót értékesítőinknél igényelheti.)
3. Ellenőrizze az adatokat!
4. Válasza ki a fizetési módot.
4. Az "Opcionális megjegyzés a megrendeléshez" rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
5. A megrendelés elküldése után automatikus e-mailt kap visszaigazolásként. A visszaigazoló e-mailben áttekinthetők a megrendeléssel kapcsolatos információk.
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket ill. a Szállítási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. 
Figyelem! A "Megrendelés elküldése" gombra kattintva fizetési kötelezettséggel járó megrendelés történik.
 
5. Visszaigazolás / Szállítási határidő:
A visszaigazolás csak a rendelés megérkezését jelenti, mely tartalmazza a megrendelt termékek árát, értékét, valamint a megrendelés sorszámát, melyre később hivatkozni tud az ügyfél.
Miután a Szolgáltató feldolgozta megrendelést, az ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel a kiszállítás várható időpontjával kapcsolatban. A kiszállítás, a Szállítás menüpontban leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei az ügyintéző és az Ügyfél közötti kapcsolatfelvételkor még egyszer egyeztetésre kerülnek.  A Szolgáltató a raktáron található termékeket 1-2 munkanapon belül igyekszik kiszállítani, de természetesen technikai okokból kifolyólag ill. az Ügyféllel történt egyeztetésnek megfelelően hosszabb szállítási idő is előfordulhat. 
 
6. Számlázási és fizetési módok:
1. Készpénz (A Szolgáltató telephelyén készpénzben.)
2. Utánvét (Szállítói/postai kiszállítás esetén, átvételkor készpénzben.)
3. Átutalás (Csak előzetes megállapodás alapján lehetséges.)
4. Előreutalás (A szállítást megelőzően elküldött bizonylat alapján, előre történő átutalással. Az árut csak az összeg megérkezése után áll módunkban elküldeni.)
 
7. A vásárlástól való 14 napon belüli elállási jog:
Az Ügyfélnek, mint fogyasztónak (magánszemély, természetes személy) jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül a termék / dolog vásárlásától elállni. A fogyasztó az elállást jelezheti e-mail -ben, telefonon, postai úton és személyesen is. A fogyasztó az elállásra vonatkozó jogát gyakorolhatja a lentebb elérhető elállási nyilatkozat minta segítségével vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával is. A fogyasztó az elállási jogot a termék Ügyfél általi átvételének napjától (vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától) kezdve 14 napon belül gyakorolhatja! E lehetőséget a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet biztosítja a fogyasztó számára. A vételi szándéktól való elállás esetén a vételárat és a kiszállítás költségét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató, amennyiben a Fogyasztó visszaszolgáltatta a terméket a Szolgáltató részére. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot igényelt, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Az termék visszaszállításával, visszajuttatásával kapcsolatos költségeket az Ügyfélnek kell viselni. Az Ügyfél a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben visszaküldés után kiderül, hogy a termék nem rendeltetésszerűen volt kipróbálva (vagy hiányoznak egyes tartozékai), a Szolgáltató kártérítést követelhet az Ügyféltől a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt!
A 45/2014. (II. 26.) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki az Ügyfélre akkor, ha az Ügyfél cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.

A fogyasztó (magánszemély, természetes személy) gyakorolhatja elállási jogát a vásárlás napja és a termék átvétele közötti időszakban is. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a szolgáltatónak.
Az elálláláshoz a fogyasztó használhatja az alábbi hivatkozásról letölthető, pdf formátumú Elállási nyilatkozat nyomtatványt is:

 
8. Felelősség korlátozás:
A webáruházon keresztül történő vásárlásnál az Ügyfél elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A weboldalon megjelenő képekért, előre nem kiszámítható árváltozásokért (árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) felelősséget nem vállal a Szolgáltató! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A Szolgáltató nem felel az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftverhibából, szerver meghibásodásból, illetve egyéb internetes hibából).
Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállal a Szolgáltató felelősséget, ill. a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett netto ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató jogosult a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) mindenféle következmény nélkül visszalépni! A Szolgáltató jogosult, a vásárlás feltételeit, szabályait és a jelen ÁSZF -t bármikor egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
 
9. Tájékoztatás / Panaszkezelés:
A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek és nem kerül iktatásra!

A fogyasztó panasszal élhet, amennyiben a vásárlás során valamilyen problémával szembesült. A panaszt megteheti szóban és írásban, melyet személyesen tehet meg, vagy a Szolgáltató elérhetőségeit veheti igénybe.

Online Vitarendezési Platform: Amennyiben az ügyfél "fogyasztó" és panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, megteheti azt a jogviták rendezésére használható Online Vitarendezési Platformon (ODR), melynek elérése a következő: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Békéltető testület: A békéltető testületek célja az , hogy megkíséreljék a fogyasztó és a szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését. A Szolgáltatónak kötelezettsége van a békéltető testületi eljárásban való együttműködésre!  A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:
  • a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
  • a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
  • a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
  • a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).
Melyik békéltető testülethez fordulhat a fogyasztó a problémával: A fő szabály az, hogy az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a fogyasztó választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A fogyasztó kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. Abban az esetben, ha több fogyasztó fordul a testülethez ugyanabban az ügyben, akkor bármelyik fogyasztó lakóhelye szerint illetékes testület valamennyi fogyasztóra nézve illetékes. 


10. Garancia, jótállás:
Forgalmazott termékeinkre kötelező jótállásról és szavatosságról a 151/2003. (IX.22) kormányrendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadók.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére ill. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályaira a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, ill. a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.22) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Nem érvényesíthető a jótállási igény ha a meghibásodást:
- nem rendeltetésszerű vagy a használati utasítástól eltérő használat okozta,
- nem megfelelő szállítás vagy tárolás okozta,